Cara Nak Jahit Reben Di Baju

Saya pula hanya tahu anyam ketupat bawang. Asalnya belajar daripada kawan sekolah dengan menggunakan reben.


Cara Cara Membuat Reben Dan Butang Balut Youtube

Tapi saya kemudian betul-betul belajar daripada arwah nenek.

. July 22 2021 April 27 2021 January 26 2021 aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik dalam sini seperti hanya ingin sekarang semua saja sudah jika oh apakah jadi satu jangan Notes 1 This list was. Di rumah hanya saya seorang yang pandai menganyam ketupat. Biasanya saya dapat anyam 50 ketupat walaupun ibu kalau boleh nak saya bereskan menganyam 100 daun janur yang dibeli.


Pin By Ainna On Kebaya Dress Sewing Patterns Clothing Patterns Pattern Fashion


Cara Menjahit Lengan Baju Yang Ujungnya Bisa Di Buat Pita Youtube Lengan Baju Menjahit Pola Lengan Baju


Cara Membuat Pita Di Baju Bawahan Gamis Dll Youtube Pita Cara Tutorial


Cara Jahit Ribbon Youtube

No comments for "Cara Nak Jahit Reben Di Baju"